H1: Wat kan ik voor jou betekenen?
Schrijf in 1 zin duidelijk wat je biedt en vooral ook voor wie. Als je fill-in-the-blanks zou doen:
* Voor wie + grootste verlangen
of
* Ontdek / Creëer / Weet [resultaat] + [tijd die het kost] + [spreek de bezwaren aan]
óf
*[CTA] + [specifieke tijd] + [eind resultaat]
Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui.
HERKEN JE DIT?
- Bezwaren extern /intern | Oorzaak van het probleem | Waarschuwing: wat gebeurt er als je het probleem niet oplost
- Bezwaren extern /intern | Oorzaak van het probleem | Waarschuwing: wat gebeurt er als je het probleem niet oplost
- * Bezwaren extern /intern | Oorzaak van het probleem | Waarschuwing: wat gebeurt er als je het probleem niet oplost
Je bent hier echt niet alleen in!
Dat wat je zo vaak hoort van jouw klanten – voordelen van jouw aanbod – zodat je …. óf Hoe zou het zijn als…
BEN JE KLAAR OM [GROOTSTE WENS | RESULTAAT DAT ZE GRAAG WILLEN]?
Dan is [de naam van jouw aanbod] echt iets voor jou!
Wat maakt jouw aanbod uniek / anders dan anderen? Introduceer hieronder jouw aanbod en spreek het grootste verlangen van jouw klant aan. Vol overtuiging zodat ze weten dat jij hem/haar echt verder kunt helpen.
H3: Lorem Dolor Sit
Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet.
€ …..
H3: Vestibulum Diam
€ …..
H3: Erat Arcu Dui
€ …..
H3: Imperdiet Sed Erat
€ …..
H3: Quisque Velit
€ …..
H3: Quisque Velit Nisi Pretium
Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet.
€ …..
H3: Quisque Velit Nisi Pretium
€ …..
H3: Quisque Velit Nisi Pretium
€ …..
H2: Onderbreking met een inspirerende quote
die resoneert bij je ideale klant
H2: Hoe zou het zijn?
Als je bezoeker tot hier al heeft doorgelezen, kun je echt doorpakken.
Je hebt de aandacht getrokken… je hebt informatie gegeven… nu gaan we door naar het meer verleidende stuk van je pagina. Zorg dat je verbinding maakt met je bezoeker. Dat doe je door IN het hoofd van die klant te gaan zitten. Droom met ze mee! En doorbreek overtuigingen.
Helpt dit aanbod mij? Kan ik dit wel? Ik weet niet hoe, dus is het vast niks voor mij.
Beschrijf wat het effect is als ze met jou gaan werken. Hoe zou het zijn als ze doen wat jij aanbiedt? Wat voelen ze? Wat zien ze? Wat merken ze? Wat kunnen ze bereiken? En hoe werkt dat door in de rest van hun leven?
Het voelt misschien wat overdreven om het zo uitgebreid uit te schrijven op je pagina. En toch is dit precíés wat je nodig hebt om te overtuigen.
Realiseer je dat jouw bezoeker op dit moment zomaar kan worden afgeleid door allerlei andere externe prikkels om hem of haar.
Als jij hem of haar niet meeneemt in je gedachtegang, zullen ze
zichzelf geen tijd gunnen om over jouw aanbod na te denken. Dat ben je voor als je jouw bezoeker hier aan de hand neemt en met hem of haar mee droomt….
H2: Wat kun je verwachten?
Na het droomeiland back to reality: details en inhoud. Tijd om concreet te worden.
Je tussenkop mag gerust simpel zijn. Iets als ‘Wat gaan we doen’ of ‘wat mag je verwachten’. Daaronder som je op wat de onderdelen zijn van je aanbod, dienst of training. Of je benoemt de hoofdpijlers van je aanpak.
Beschrijf het gewoon, het gaat erom dat het concreet wordt. Maak het praktisch. Benoem details. Voor wie, wat, waar, wat kost het, wat moet je meenemen, hoe moet je ermee omgaan, krijg je huiswerk, is er nazorg, wat is het materiaal, is er een voorbereiding nodig? Denk breed.
Sommige mensen houden van details en beslissen pas als ze alles weten, dus zorg daarvoor.
Dus… Fill-in-the-blanks:
JOUW PIJLERS | WERKVORMEN | UNIQUE SELLING POINTS | WAT MAAKT JOUW METHODE UNIEK / ANDERS
Werkvorm A
Benoem de voordelen van deze werkvorm. Of wat er bijzonder is aan de manier waarop jij deze werkvorm inzet.
Werkvorm B
Benoem de voordelen van deze werkvorm. Of wat er bijzonder is aan de manier waarop jij deze werkvorm inzet.
H2: hier ga ik je bij helpen
Module 1
Gebruik een aantrekkelijke titel die nieuwsgierig maakt en jouw module verkoopt.
Hier komt een korte omschrijving van de inhoud van deze module. Maak nieuwsgierig, verkoop iedere module alsof het een product op zich is. Zie jouw modules als boeken. Als je de titel ziet? Zou je dan het boek willen lezen?
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw module
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw module
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw module
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw module
Module 2 etc…
H2: BEN JIJ KLAAR OM [GROOTSTE WENS / RESULTAAT]
H2: stap vandaag in en krijg ook…
Sommige klanten blijven eeuwig twijfelen of ze iets NU willen en of dit het juiste moment is…. of het nu om een tientje gaat of om 1000 euro. Het helpt als je die mensen iets aanbiedt wat de druk vergroot, of urgentie geeft. Een voordeel dat tijdelijk geldt. Een mooie bonus erbij. Of een extra lage prijs, nog maar drie dagen geldig. Schaarste werkt altijd.
Het gaat er niet om dat je ze dwingt om iets te kopen, je geeft druk om nu te kiezen. Een beetje druk mag… Dat geeft alle partijen wat meer duidelijkheid. Een andere optie is dat je hier niet meer drukt, maar meer aanbiedt. Dat geeft ook druk, maar voelt voor sommige ondernemers beter. Je kunt hier bijvoorbeeld een tussenstapje aanbieden, bijvoorbeeld: ‘zullen we eens bellen hierover? Plan hier een call in via Google Calendar’.
Fill-in-the-blanks zouden kunen zijn:
STAP NU IN VOOR
4 termijnen van
€ xxx
JA, DAT WIL IK (Betaalknop)
Of betaal in 1x en bespaar
€ xxx
STAP VANDAAG IN EN KRIJG OOK…
Bonus 1
(Aantrekkelijke) naam van jouw Bonus
Omschrijf hier jouw bonus. Een goede bonus neemt direct een bezwaar van 1 van jouw doelgroepen weg.
t.w.v. € xxx
Bonus 2… etc…
JA, DAT WIL IK
H2: heb jij deze vraag ook?
H5: Je titel komt hier
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
H5: Je titel komt hier
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
H5: Je titel komt hier
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
H5: Je titel komt hier
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
H2: stap vandaag in en krijg ook…
Je hebt nu alles gegeven, als het goed is. Informatie, details, sfeer, emotie, productspecificaties, inhoud… je hebt vertrouwen gegeven, zekerheden ingebouwd. Nu is het tijd om de deal te sluiten. Doe een concrete uitnodiging om de volgende stap te zetten. Niet overslaan dit blok want dan loop je het risico dat je bezoeker blijft zweven. Help hem of haar om te kiezen.
Laat je product nog een keer zien, als fysiek product of weergave, of sfeerfoto van een training. Noem de naam als bevestiging dat ze nog op het goede product zitten.
Fill-in-the-blanks:
START VANDAAG MET [WAT GAAN ZE DOEN]! óf BEN JIJ KLAAR OM [GROOTSTE WENS / RESULTAAT] ?
Afbeelding product
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw aanbod
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw aanbod
- Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw aanbod
STAP NU IN VOOR
4 termijnen van
€ xxx
JA, DAT WIL IK (Betaalknop)
Of betaal in 1x en bespaar
€ xxx
Zet hier de prijs incl of excl BTW. Benoem nog maximaal 3 voordelen, bijvoorbeeld nu kopen, direct beginnen.
En schuif een grote button naar voren: Dé Call To Action!
Koop nu. Of boek nu. Of bel nu. En meteen daaronder mag je een alternatief voorstel doen. Net zoals bij webshops. Onder het mom: ‘misschien vind je dit nóg leuker’. Want daarmee zet je de deur weer op een kier.
Je hebt tenslotte liever een klant die doorloopt naar 100% tevredenheid dan een klant die afhaakt omdat hij iets ziet waar hij 95% procent tevreden over is… maar hem niet over de streep trekt.
Je krijgt absoluut 100x keer een ‘Nee’. Dan zegt elke 101ste bezoeker ‘JA’. Een landingspagina zorgt ervoor dat ze echt een JA vanuit hun tenen kunnen geven. Dat ze niet éérst nog moeten bellen. Dat ze niet eerst moeten overleggen. Dat ze niet hoeven vragen om een prijs.
Werk je met offertes? Dan geef je al ergens een richtprijs, of een uurtarief, of voorbeeldpakketten met prijs. Open. Eerlijk. Zodra jij je landingspagina jouw verkoopgesprek laat voeren, kun jij als dienstverlener meteen de hele klantbeleving hoog houden door iemand volledig in de watten te leggen…
Je website doet het voorwerk voor je… jij hoeft je tijd en aandacht alleen nog maar aan mensen die al ‘Ja’ hebben gezegd te geven, omdat ze konden lezen waar ze aan zouden beginnen.
Klinkt dat niet waanzinnig goed? De ‘nee’s’ glijden ongemerkt aan je voorbij, en de telefoontjes komen van mensen die al enthousiast zijn!
H2: Toch nog een vraag?
Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Sed porttitor lectus nibh. Mauris blandit aliquet elit.